Male zmage

Ta vikend gledam naprej in hkrati nazaj… Naprej, na cilje, ki sem si jih zastavila, nazaj, na vse mejnike, ki sem jih dosegla… In ugotavljam, da velikokrat vidim samo ta velike stopnice – TA VELIKE ZMAGE.

Ampak življenje je sestavljeno iz čarobnih trenutkov, ki jih večinoma tvorijo MALE ZMAGE. Male zmage, ki jih vse prevečkrat ne praznujem(o).

Zato bo ta zapis namenjen prav njim.

Male zmage tega vikenda

Ki navsedzadnje niti niso tako male 🙂

Moji prvotni plani za ta vikend so bili, da bi šla kam visoko. Gore že tako pogrešam, da se mi bo lihkar zmešalo (verjetno le Tjaša ve, kako zelo), tako da bi najraje šla kam nad 1.500 m in svobodno zadihala… Vendar… Ne gre. Še. Sta pa ta vikend nastali dve mali zmagi.

Včeraj mi je uspelo prehoditi 3.3 km v kosu (po ravnem), brez bergel, brez ustavljanja, brez bolečin v nogi. Z drugimi besedami – lahko sem hodila 45 min brez šepanja, brez bolečin… Juhu! Daleč smo še od tistih 16 ur, ki sem jih zmogla leto nazaj, ampak sem izjemno hvaležna, da lahko naredim vsaj toliko!

Danes sem zato šla na Šmarno goro – po tisti vsem poznani poti čez korenine. Seveda sem za spremstvo vzela nekoga, ki je še počasnejši – 10 letnega dečka, ki je vmes na Šmarno dvakrat “umrl”, štirikrat skoraj skupaj padel, sedemkrat protestiral in se skoraj obrnil nazaj, osemkrat pil vodo… Postankov nama torej ni manjkalo. Ampak – uspelo nama je priti na vrh, brez da bi me noga bolela! Zelo previdno, zelo počasi, z ogromno postanki, ampak to je največ, kar si lahko želim v tem trenutku.

Šmarna gora danes.

Pretekle male zmage

In namesto da spet razmišljam, česa vsega še ne morem, sem si sestavila seznam, kaj vse sem letos že dosegla.

7. februar: Prvič stala na obeh nogah.

11. februar: Jokala od sreče, k sem dobila najboljšo sobo na celem svetu v Dolenjskih toplicah. Več info seveda, ko nadaljujemo z internetnovelo. V tistem tednu sem tudi prvič hodila brez bergel (seveda v bazenu).

8. marec: Prvič sprehajala mojga dogija! Švrkiiii 🐕💗

10. marec: Imela tretjo operacijo AKA šla sem na titan dieto.

22. marec: Korona, lockdown… Pa sem si sama pobrala šive ven iz noge.

10. april: Prvič v hrib, ne samo po ravnem! (Res je visok hrib, ane? 😂)

18. april: Prvič cel dan na nogah, in to po gozdu. Če je blo pa treba kolegoma pripraviti poročno presenečenje… Zaradi karantene jima je poroka odpadla, pa smo jima naredili simbolni obred v gozdu 👰🏻

15. maj: Prvi sprehod brez pohodnih palic (fotke ni, ker je bil kao date, samo si nisem upala pridt s pohodnimi palicami, če greva pa po ravnem 😂 )

17. maj: Prva Šmarka (po cesti). Hvala Aleš za spremstvo in vlivanje poguma! 💪

31. maj: “Ponesreč” šla na Friderikštajn. Sem rekla kolegici, da pejva po eni poti, ki nima skal in korenin… No ja, to ni bla taka pot. 😂😂

6. junij: Prvič plavala v morčijuuuu – in to s plavutkami! Pa sanjala sem, da sem laufala

12. junij: Prvič vozila kolo!

27. junij: Prvič vozila MOJ AVTO!!! 🚗😍

30. junij: Prvič skakala iz noge na nogo, pol pa še laufala! (Pustimo detajle, da je to v bazenu in ne na kopnem). 💪🏊‍♀️

Male zmage iz drugih področij

Če izvzamem nogo, je seveda še ogromno drugih malih zmag. Če jih naštejem samo nekaj…

6. marec: Seveda sem si tik pred karanteno lase pobarvala na vijola 😂😂 In šla na prvi event po treh mesecih! In zadnji za nadaljnjih x mesecev. 😂😂

18. marec: Imela privat koncert Gala Gjurina, 😍❤️🥰 ko sva ugotavljala, kako ustvariti najboljši možni zvok za koncert.

20. marec: Organizirala prvi spletni koncert, kjer je nastopilo 10 različnih glasbenikov, na FBju je hkrati gledalo več kot 1.600 gledalcev/poslušalcev, kasneje pa smo prišli do številke 70k. 70 tisoč ogledov!! 😍

10. maj: Uspela spravit nekoga v hribe, ki gre never ever v hribe. Pa čeprav sva šla po cesti do vrha Krvavca in potem samo po cesti do smučišča 💪

12. maj: Shekala ZOOM! Uspelo mi ga je pokvarit 😂😂

18. junij: Prvič doživela zabavo presenečenja za rojstni dan 🙂 in pa mavrično torto!

21. junij: Peljala staro mamo na izlet – sva šle na Brezje, pa potem še na Bled. In jaz sem bila prvič v mini petkah! Sicer samo dve uri, ampak… Juhuuu!!

Od marca pa do zdaj sem pridobila tok barve (po koži), da familija končno pravi, da nisem od poštarja. 😂 Verjetno je prvič v 15 ali pa celo 20 letih, da imam tok barve… Čeprav za večino njih sem še vedno jogurt.

Pri Eventniki smo naredili vsega skupaj 22 spletnih dogodkov. Končno sem se zbrcala v rit in začela vodit webinarje (7 sem jih vodila jaz, 2 so vodili gostje), poleg tega pa smo imeli še 4 World of Synergy spletna SREČAnja, 3 lastne dogodke ter 6 dogodkov za naročnike. Glede na to, da smo v 2019 naredili 0 spletnih dogodkov, smo hitro postali eksperti. 💪

Še vedno si štejem kot ful veliko zmago, da nam je v pisarni od 6 rož crknila samo 1 (pa še to samo zato, ker je dobila uši, ne ker bi jo jst preveč/premal zalivala), in da moj Janko (kombuča) še vedno živi, čeprav ga že tri tedne nisem pogledala…

Letos sem se že dvakrat zaljubila. 😍 In imela strto srce… 💔 Ampak moj srček se še kar ne vda in še kar zaupa v ljubezen. 💜💙

Tvoje male zmage

Katere male zmage pa lahko ti našteješ v tem letu? Zagotovo jih imaš veliko… Mogoče še nisi na cilju, ki si si ga zastavil_a, ampak na poti do tja je ogromno malih zmag – in prav vsaka si zasluži praznovanje. 🥳🎈🎉